Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Οι πρώτοι πρόσφυγες στις Ροβιές

Σύμφωνα με το δελτίο απογραφής προσφύγων, στις 28 Μάη φιλοξενούνται σε κατάλυμα της περιοχής ήδη 13 πρόσφυγες, στις Ροβιές.
Έτσι το χωριό δείχνει το φιλόξενο πρόσωπό του, παρά τις μειοψηφικές παράταιρες φωνές.

Παρά τον θόρυβο που δημιούργησαν οι απόψεις του Τοπικού συμβουλίου οι απόψεις των κατοίκων του χωριού στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έδειξαν ακριβώς τη διαφορετική και υγιή αντίληψη.Κυρίαρχη η αντίθεση της Δασκάλας και των μαθητών του δημοτικού Ροβιών αλλά και άλλων σχολιαστών.
Παραθέτουμε μερικές από αυτές:


Δημήτρης Κατσίνης (πρώην Δήμαρχος Ελυμνίων): Για να βάλουμε τα πράγματα στην θέση τους. Η απόφαση πάρθηκε από το τριμελές ΤΣ με μια απουσία. Εκ των δύο που ψήφισαν ο ένας είναι από το Καλαμούδι! Ο ένας , υπό την πίεση μιας μερίδας ξενοδόχων, (οι οποίοι σημειωτέον, αν μπορούσαν, προκειμένου οι μο...Δείτε περισσότερα
23 Μαΐου στις 11:27 π.μ.

Βιβή Βουτσελά:
25 Μαΐου στις 12:42 μ.μ. · Αθήνα · 
Φαντάζομαι πως χωρίς να γνωρίζει-για άλλη μια φορά-ο μεγαλύτερος αριθμός των κατοίκων των Ροβιών το θέμα σε βάθος,έρχεται να αντιμετωπίσει το βαρύγδουπο και με απαξιωτικά σχόλια άρθρο..
Θέτω τα εξής ερωτήματα κι όποιος έχει σοβαρή θέση και γνώση ας απαντήσει υπεύθυνα: -Πότε έγινε αυτή η σφοδρή επίθεση και τι έκταση είχε και κανείς δεν πήρε χαμπάρι? - Η κυρία που το συνέταξε ήρθε η ίδια στις Ροβιές να συνομιλήσει με κατοίκους και να διαπιστώσει την αντιθεσή τους? -Όποιος το συμπεριέλαβε στα Λυμνιώτικα είχε ο ίδιος κάποια πληροφόρηση σχετικά με αυτή την τόσο σφοδρή επίθεση?
Επειδή η κοινή γνώμη μιας κοινωνίας δεν διαμορφώνεται απο ένα -δυο αιρετά πρόσωπα αλλά ούτε απο διάσπαρτες απόψεις,καλό θα ήταν πρωτού δημοσιεύονται τέτοιου είδους βαρύγδουπα άρθρα, να υπάρχουν και αξιόπιστα επιχειρήματα,τα οποία στο συγκεκριμένο δεν υπάρχουν.Πολλές φορές άνθρωποι που δουλεύουν σοβαρά στο χωριό έχουν δεί τη δουλειά τους και τις απόψεις τους να απαξιώνονται,να παραπληροφορείται ο κόσμος για τις απόψεις τους κ.λ.π
Δεν υποστηρίζω πως δεν υπάρχουν άνθρωποι που διαφωνούν,αλλά παράγινε το κακό με όσους γράφουν ελαφρά τη καρδία και χωρίς να το πολύσκεφτούν με σκοπό κατ αρχήν να γεμίσουν με κάτι τις φυλλάδες τους και δεύτερον να παραπληροφορήσουν.Γιάτι οταν κανείς γράφει,σχολιάζει κάτι για το οποίο η γνώση του είναι ελλιπής,όπως στη συγκεκριμένη περίπτωση,σκοπός είναι η παραπληροφόρηση και μόνο..
Και με μεγάλη εκπληξη διαπίστωσα πως έχουν εξαφανιστεί άρθρα για πρωτοβουλίες του προσφυγικού πληθυσμού των Ροβιών που μόνο περήφανους μπορούν να μας κάνουν.

Πάνος Βασιλόπουλος:
25 Μαΐου στις 7:08 μ.μΝομίζω ότι ο πρόλογος του ΠΒ, Βιβή Βουτσελά, γράφει ακριβώς αυτό:την αναντιστοιχία των "εκπροσώπων" με τη γνώμη του κόσμου όπως διαμορφώνεται στις συζητήσεις γύρω από αυτό στο φμπ.Η αναδημοσίευση ακριβώς του άρθρου (όχι μόνο από εμένα) δημιούργησε τη συζήτηση για να ξεκαθαρίσουν αυτά που λές. Όμως η συζήτηση δεν θα χρειαζόταν, αν πλαισιωνόταν το τοπικό συμβούλιο από τις σωστές απόψεις για το θέμα κι όχι από το λέω ότι μου καπνίσει!Ο Δημήτρης Κατσίνης πάλι δίνει μια πολύ καλή απάντηση.Όμως όλα αυτά μένουν εδώ αντί να διαμορφώνουν τη πραγματική θέση της κοινότητας.Αν το ψάξεις λίγο παραπάνω θα δεις και κάποιες απίστευτες δηλώσεις,αλλά δεν νομίζω ότι το αρχικό σχολιό μου μπορεί να το μεταφράσει κάποιος διαφορετικά.Το κείμενο από tovima.gr τεκμηριώνεται με αποφάσεις και αν δεν το αναδημοσίευα θα αισθανόμουν σαν τη γάτα που κρύβει τα κακά της!Στηλιτεύω την απόφαση της κοινότητας που τελικά δεν σας εκπροσωπεί,αλλά πρέπει αυτό να το αλλάξετε εσείς οι Ροβιάτες. Για να μην αναρωτιέσαι λοιπόν σε ποιους απευθύνομαι και για να μη δημιουργούνται στο πρόσωπό μου τα λάθος "φαντάσματα".Καλό θα ήταν αν μαζευτούν τελικά όλες αυτές οι απόψεις να συνθέσουν ένα απαντητικό κείμενο στους εκπρόσωπους της κοινότητας και στο Δήμο που ευχαρίστως να συμπεριλάβω στα Λιμνιώτικα , για να μην έχουμε τη "κινούμενη εξαφανισμένη άμμο" των απόψεων του φμπ .Καλή και αγωνιστική συνέχεια...

Νίκος Σκουμπρής: Έγραφε η Άννα Παπαδοπούλου:
...."Μετά την Μικρασιατική καταστροφή του 1922, πρόσφυγες κυρίως από τον Μαρµαρά, εγκαταστάθηκαν στη Λίµνη, στις Ροβιές και στη Xρόvια. Οι πρόσφυγες έφεραν την οικονοµική και πολιτιστική ανάπτυξη της περιοχής.
Με την απαλλοτρίωση των τσιφλικιών του Βενιζέλου, το 1926, πάρθηκαν από τον ιδιοκτήτη τά σπίτια και περιβόλια του χωριού και δηµιουργήθηκαν δύο οικισµοί µέσα στο χωριό, των παλαιών κατοίκων («γηγενών») και των προσφύγων (‘’συνοικισµός’’). Τους δόθηκαν και πολλά από τα χωράφια του τσιφλικιού και δικαιώµατα βοσκής και ξύλευσης στα δάση του τσιφλικιού'.......
http://www.imchalkidos.gr/Site/ePageUser/PageUser.asp...

Υπήρχαν και ελάχιστα σχόλια από ρατσιστικά μέχρι φασιστικά , τα οποία μπορεί κανείς να τα διαβάσει στο Πρώτο Θέμα.Εδώ δεν υπάρχει χώρος...

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Δυο από τα οδικά εγκλήματα της Βόρειας Εύβοιας.

του Πάνου Β.

Με αφορμή και το σημερινό ατύχημα στη διασταύρωση Κουρκουλών-Δάφνης με την "Εθνική" Αιδηψού Χαλκίδας, ας υπενθυμίσουμε στη νέα δημοτική αρχή τα δυο μεγάλα οδικά εγκλήματα της περιοχής.
Η είσοδος στη Λίμνη όπως ερχόμαστε από Χαλκίδα στη περιοχή του Αρχάγγελου γίνεται παράνομα από παραβίαση της διπλής διαχωριστικής γραμμής και με "εξαφάνιση" της αντίστοιχης πινακίδας εδώ και χρόνια.Η δε είσοδος από την αντίθετη κατεύθυνση είναι τσιμενταρισμένη για κάποιους λόγους που μόνο οι μηχανικοί που σχεδίασαν τον "κόμβο" ξέρουν.
Το να στρίψεις από εκεί για τη Λίμνη πάλι πρέπει ή να είσαι  εκπαιδευμένος ντόπιος ή να έχεις μαντικές ικανότητες ακόμα και με χρήση του τζιπιες.

Η Ιστορία του γιατί και του πως έγινε αυτό είναι πολύ λυπητερή, αλλά πρέπει να τη ξεπεράσουμε και να κάνουμε μια ασφαλή δευτερεύουσα είσοδο στη πόλη αντικαθιστώντας αυτή τη λαιμητόμο.
Το αν καταργηθεί είναι αδιανόητο γιατί ιδιαίτερα το καλοκαίρι είναι μοναδική διέξοδος τόσο για το κυκλοφο…

Να κλείσουμε τα σύνορα της Λίμνης...

του Πάνου Β. Ο Ιός έφτασε δίπλα μας.Με ένα ταξίδι στον Πανάγιο τάφο ο βορειοευβοιώτης από τον Άγιο, άλλα είχε στο μυαλό του κι άλλα κατάφερε.Αντί για το υιό του θεού έφερε τον κορωναϊό ,ανεπιθύμητο μετανάστη και αόρατο εχθρό.
Ήδη Ιστιαία και Αιδηψός άρχισαν να δοκιμάζονται σε πολλά επίπεδα.
Στη Λίμνη η επόμενη μέρα είναι δίπλα μας.Πολύ κοντύτερα από τη μακρινή Κίνα.
Τι να κάνουμε λοιπόν;
Το οδικό μας δίκτυο μας επιτρέπει με ένα οδόφραγμα στο νεκροταφείο,ένα στον Αρχάγγελο και ένα στο Χριστό να φράξουμε όλες τις διόδους προς το χωριό μας.Κανείς δεν μπαίνει,κανείς δεν βγαίνει.Κανείς δεν αρρωσταίνει από τον ιό.
Γιατί αν αρρωστήσει από κάτι άλλο τη πατήσαμε.
Με αγωνία και παρέα τη τιβί θα περιμένουμε 1-2 μήνες ή 1-2 χρόνια τη λήξη του συναγερμού.Θα τραφούμε με ψάρια ευβοϊκού ,χόρτα του βουνού και κατσικάκια από τα μαντριά.Δεν έχουμε μείνει και τόσοι για να μη μας φτάνουν.
Με τους συγγενείς που θα αρρωσταίνουν στον υπόλοιπο κόσμο θα επικοινωνούμε μέσω βάιμπερ που θα είναι απόλυτα ασφαλές γ…

200 ΛΕΞΕΙΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΕΝΟΣ ΝΕΟΥ ΣΥΝΔΗΜΟΤΗ

INMEMORIAM 200 ΛΕΞΕΙΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΕΝΟΣ ΝΕΟΥ ΣΥΝΔΗΜΟΤΗ


του Πάμπου Χατζηλαμπή Κρίμα, χίλιες φορές κρίμα που ο χαμός ενός παλικαριού ξαναφέρνει το πρόβλημα των υποδομών και των προτεραιοτήτων της Βόρειας Εύβοιας...
Αλλά ο θάνατος του Άγγελου είμαι σίγουρος πως σπιρουνίζει τη σκέψη όλων όσων προβληματίζονται και επιζητούν το γενικό καλό. Δεν είναι, δεν μπορεί να είναι και να μείνει ως μια παράπλευρη απώλεια της εγκατάλειψης που σοβεί και ταλανίζει τη Βόρεια Εύβοια.
Πάνω και πριν απ' όλα καθιστά απαραίτητο το χαρακτηρισμό ως επείγουσας της ανάγκης ενός περιφερειακού Νοσοκομείου ή/και ενός Κέντρου Υγείας καλά οργανωμένου, εξοπλισμένου και στελεχωμένου.
Αν μας ενδιαφέρει η καθημερινότητα των πολιτών της Βόρειας Εύβοιας, δεν υπάρχει τίποτε άλλο πιο σημαντικό στις υποδομές ολόκληρης της περιοχής…
Ας αρχίσει από τα θέματα υγείας η επανεκκίνηση της ανάπτυξης που όλοι θέλουμε. Οι δρόμοι, οι σήραγγες, τα Ferry, και τα ραπανάκια για την όρεξη ως αναγκαίες υποδομές μπορούν να περιμένουν και θα …