Παρασκευή, 17 Απριλίου 2015

ρευστά Επικοινωνιακά στο ΕΛΥΜΝΙΟ


Μετά την ομιλία της Τρίτης σχετικά με τα μαθησιακά προβλήματα,έγινε και η χθεσινή -Πέμπτη 16/4-ομιλία διάλεξη της Παιδοψυχολόγου , Οικογενειακής Ψυχοθεραπεύτριας , Ειδικής Παιδαγωγού, Παναγιώτας Παντελίδη, σχετικά με ζητήματα σωστής επικοινωνίας μεταξύ των ανθρώπων.
....Γιατί πολλές φορές μιλάω και δεν μ’ ακούνε; Γιατί πρέπει να φωνάξω για ν’ ακουστώ; Γιατί πρέπει να πω εκατό φορές κάτι, ώστε να μ’ ακούσει το παιδί μου; Πώς μπορώ να λύσω ένα πρόβλημα με το παιδί μου, με τον σύντροφό μου, με τον συνεργάτη μου ή με
οποιονδήποτε άλλον, χωρίς να δημιουργηθεί πρόβλημα; Πώς διαχειρίζομαι τις συγκρούσεις στην οικογένεια μου ή γύρω μου; Πώς θα επικοινωνήσω στο παιδί μου αυτό που θέλω, χωρίς να θυμώσει μαζί μου; Πώς μπορώ να λύσω ένα πρόβλημα με το παιδί μου ή με τον σύντροφό μου, ώστε να υπάρχει αποτελεσματικότητα και όχι εγωισμός και φωνές;....
Με μια σειρά από ζητήματα που αφορούν το σωστό και το λάθος στο τρόπο της επικοινωνίας, αλλά και των διαπροσωπικών σχέσεων, ήρθαν τα παιχνίδια ρόλων μεταξύ των ακροατών της ομιλίας και τελικά το θερμό χειροκρότημα για τα ωραία και ενδιαφέροντα που ακούστηκαν.

παράδειγμα συνομιλίας ...εκτός κλίμακας


παιχνίδι ρόλων με θέμα τους υπολογιστές, επικριτικούς και παραπλανητικούς συνομιλητές μας!

Τη διοργάνωση των δύο εκδηλώσεων έκανε  ο σύλλογος των καθηγητών του Γυμνασίου Λίμνης και το τεχνικό μέρος της εκδήλωσης υποστήριξε ο Νίκος Φονιαδάκης.

Περισσότερα ζητήματα και ερωτήματα μπορείτε να λύσετε
  με τη παιδοψυχολόγο Παναγιώτα Παντελίδη:

Τηλ.: 210 2314216
Κιν.: 694 6972419
e-mail: pan.pantelidi@gmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

προσέξτε τι γράφετε για να δημοσιευθεί.