Δευτέρα, 27 Οκτωβρίου 2014

κι αν η μισή μου καρδιά βρίσκεται εδώ πέρα...


...η άλλη μισή στο Τορόντο βρίσκεται.
Ίσως επειδή οι καρδιές δεν έχουν μάτια ,επιπλέον να βρίσκεται στη Φλόριντα,στο Σίδνεϊ,στη Ζυρίχη,στο Βερολίνο,στη Σκωτία,στην Αυστρία και αλλού.

Εκεί που ο Ελληνισμός ξεπερνάει τη παρέλαση,γιορτάζει το 40 με φουστανέλα, εκεί που η χώρα που φιλοξενεί τους μετανάστες μας τους τιμά και την τιμούν επειδή προηγείται, ας πούμε η καναδική σημαία της Ελληνικής.
Εκεί που το να είσαι ξένος είναι πλεονέκτημα.


Η ελληνική σημαία των επαιτών και των επετείων που αντιπροσωπεύει το νόστο των διωγμένων από τη πατρίδα τους , όλων των νέων του τόπου μας,ναι και του Λιμνιώτικου τόπου.Νέων  που απαξιωμένοι από την Ελλάδα της ρεμούλας, του Σαμαρά και του Βενιζέλου, του Άδωνη και του Βορίδη, της Βούλτεψη και των φασιστών, αποφάσισαν να αλλάξουν μέρος, να αλλάξουν πατρίδα 

για τη ζωή τους.
Στο Τορόντο παλαμάκια στη παρέλαση των Ελλήνων βάρεσαν φέτος τα παιδιά μου και τα εγγόνια μου, μαζί με Λιμνιώτες που είναι εκεί εδώ και καιρό.

Εδώ πίσω οι λιγότεροι μένουμε αναποφάσιστοι ακόμα για το ποιος διαλύει την Ελλάδα.
Αύριο το Λύκειο , το γυμνάσιο και τα δημοτικά θα παρελάσουν με λιγότερα παιδιά.
Τα άλλα παιδιά θα μας λείπουν και κάποιοι θα βολεύονται με  αυτό.
Εγώ ΟΧΙ!
Με το ΟΧΙ πιο βέβαιο  από αυτό το τάχα, του Μεταξά και των ομοϊδεατών του...
ΠΒ

(Για τα παιδιά μου και τους μαθητές μου που έχω σαν παιδιά μου, να ξέρουν ότι κάποιος ιδιότροπος ακόμα και στις ανούσιες παρελάσεις τους θυμάται)

1 σχόλιο:

  1. ΕΜΕΝΑ (κ.ΠΑΝΟ) ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΘΛΙΒΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ 1ον ΠΟΥ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΔΕΡΦΙΑ ΜΑΣ ΑΝΑΓΚΑΖΟΝΤΑΙ ΝΑ ΑΦΗΣΟΥΝ ΤΗ ΔΥΣΜΟΙΡΗ ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΗΝ ΜΑΥΡΗ ΤΥΧΗ ΤΗΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟ (ΑΝ Κ ΔΕΝ ΕΧΩ ΞΕΝΙΤΕΥΤΕΙ) ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΠΟΝΑΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΠΡΟΙΚΙΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΟΠΟ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΠΑΜΕ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΚΥΡΙΟΙ.ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΜΑΣ ΚΥΡΙΕ.Ν.ΛΕΙΒΑΔΙΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

προσέξτε τι γράφετε για να δημοσιευθεί.