Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

η κότα έκανε τη Χρυσή Αυγή ή η Χρυσή Αυγή τη κότα;


του ΠΒ



Αναζητώντας τα επιχειρήματα των νεοναζί ενάντια στην ελληνική κοινωνία έκανα το ατόπημα:Παρακολούθησα την προεκλογική ομιλία του Μιχαλολιάκου στη Θεσσαλονίκη.

Με ένα λόχο φουσκωτών με κασκέτο σε στάση προσοχής, ανάμεσα σε ένα πλήθος, με ανδρική υπεροχή αν όχι αποκλειστικότητα, ο πρόεδρος ήταν σαφής:Είμαστε εδώ, για τον λόγο που ακριβώς νομίζετε.

Αν έκλεινα τα μάτια κάποιες στιγμές , μακρυά από τα σύμβολα, αυτό που άκουγα ήταν ένας αγανακτισμένος "αριστερός" φιλιππικός.Όχι στους κλέφτες, να καεί το μπουρδέλο η βουλή, αντιμνημονιακές κορώνες για τον φτωχό λαό και τέτοια αντιστασικά.

Αυτά όμως μπερδεύτηκαν με ολίγον από  "δεν ήμουν στο Άουσβιτς", "Ελλάς Ελλήνων Χριστιανών(;) και  συμπαράσταση στον Κασιδιάρη αφού έδειρε και καλά έκανε(!), την μπολσεβίκα.

Η αρχαιοελληνική γραφή του σήματος με έπεισε για δυο πράγματα.Πρώτα το σεβασμό στο ελληνικό δωδεκάθεο και δεύτερο την υπερπήδιση του εμποδίου του Χριστιανισμού.Ο

Χριστός ως γνωστόν δεν είναι Έλληνας και γεννήθηκε και σε ένα μέρος που πρέπει να γίνει ολόκληρο σαπωνοποιία.

Η αρχαιοελληνική εικόνα του ελληνικού νεοναζισμού έχει να κάνει και με το ρόλο της γυναίκας -ρες (πράγμα) που η θέση της δεν είναι στην πολιτική ( ο φεμινισμός είναι κάτι σαν μαύρος και ισραηλινός μαζί), απουσιάζει ακόμα και από τις εκδηλώσεις της Χρυσής Αυγής και πιθανά το μόνο που χρησιμεύει είναι για ορθολογιστικές διασταυρώσεις με σκοπό τα ξανθά γαλανομάτικα ελληνόπουλα.

Ο Χριστός από την άλλη , μεταφέροντας μηνύματα οικουμενισμού και ανθρωπισμού, δεν μπορεί να έχει θέση σε μια συγκέντρωση που οι πεινασμένοι λαθρομετανάστες εισπράττουν μπουνοκλωτσίδι αντί τον περισσευούμενο χιτώνα.

Το χρώμα του δέρματος επίσης είναι ένα πρόβλημα, φαντάζομαι τον Σοφοκλή Σχορτσιανίτη να έκανε μια βόλτα από κει, τι συναισθήματα θα τους δημιουργούσε.

Η ανοχή των αντιφασιστικών αντιχουντικών δυνάμεων της χώρας, τόσα χρόνια, άφησε τα σταγονίδια να εξελιχθούν σε ποτάμι, να διεισδύσουν στα ΜΑΤ, στα σώματα ασφαλείας γενικά και στον Στρατό.Η επιλογή των χρυσαυγητών για θητεία στις ειδικές δυνάμεις δεν είναι μόνο ζήτημα του να αποκτήσουν ευρύ στέρνο για την ελληνική καρδιά τους, αλλά και εκπαίδευση σε όπλα και καταστάσεις που θα τους φανούν χρήσιμες στο μέλλον.

Σήμερα πιθανά να έχουμε εμπειρίες από αχαλίνωτους αστυνόμους να βαράνε στα μπαράκια φοβισμένους θαμώνες, μπρατσωμένους των ειδικών αποστολών να δείχνουν στα κινητά τους πως βιντεοσκόπησαν τον ξυλοδαρμό κακών μεταναστών.Ακόμα και διηγήσεις, του  πως θα μπορούσε μια ομάδα ειδικών δυνάμεων να προκαλέσει θερμό επεισόδιο στα σύνορα με τους Τούρκους για να πάρουμε την Πόλη, τη Σμύρνη και το Αϊβαλί, πίσω.Οι χαμένες πατρίδες περιμένουν την άνοδο παραπέρα της Χρυσής Αυγής για την απελευθέρωσή τους.

Η χούντα , η 7ετία, το Πολυτεχνείο, η προδοσία της Κύπρου, ο Μουστακλής,ο Παναγούλης,το ΠΑΚ, οι βασανιστές Μπάμπαλης και Μάλιος,ο Ντετρτιλής και τόσα πρόσωπα και πράγματα είναι μακρινή ιστορία.Το παρακράτος εκείνης της εποχής αποκτά σήμερα την κοινοβουλευτική του εκπροσώπηση  στην παραπαίουσα , παρακμάζουσα ελληνική πολιτεία.

Η παχυδερμία των πολιτικών με τον νεοπλουτισμό και την παντελή έλλειψη παιδείας και ιστορικής γνώσης, επιτρέπουν σήμερα την ουσιαστική επανεμφάνιση των ιδεολογικών ρευμάτων του 1967.

Η κότα γεννήθηκε από την τέφρα του 74, και γέννησε την Χρυσή Αυγή της.

Η αντιμετώπιση των νεοναζιστικών ρευμάτων δυστυχώς δεν γίνεται με ευχολόγια και αποκλεισμούς αλλά με όπλο τα βιβλία, την ιστορία  και τη γνώση.Δεν είναι επιτρεπτό οι εκθεσιογράφοι της Αρβελέρ, να ανησυχούν περισσότερο για το χαστούκι στη Κανέλη, από τους βασανισμούς των μεταναστών.Δεν είναι λογικό στο χώρο της αρχαίας ελληνικής δημοκρατίας, του Πλάτωνα, του Σόλωνα,  να αναπτύσσεται ο γερμανικός χιτλερικός ναζισμός με ελληνική χλαμύδα και περικεφαλαία.

Η Χρυσή Αυγή δεν πτοείται από την αντίδραση στις σφαλιάρες, γιατί έτσι δείχνει και επιβραβεύει την ιδεολογία της,αποκλεισμένη στη δικιά της "ορθοδοξία":τη ναζιστική θηριωδία.

Οι υπόλοιποι σοκαρισμένοι, ας πιάσουν κανά βιβλίο ιστορίας να διαβάσουν και να πράξουν , γιατί σε λίγο πλένοντας τα χέρια τους σαν Πόντιοι Πιλάτοι, δεν θα είναι σίγουροι από τι είναι φτιαγμένο το σαπούνι.

























Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Δυο από τα οδικά εγκλήματα της Βόρειας Εύβοιας.

του Πάνου Β.

Με αφορμή και το σημερινό ατύχημα στη διασταύρωση Κουρκουλών-Δάφνης με την "Εθνική" Αιδηψού Χαλκίδας, ας υπενθυμίσουμε στη νέα δημοτική αρχή τα δυο μεγάλα οδικά εγκλήματα της περιοχής.
Η είσοδος στη Λίμνη όπως ερχόμαστε από Χαλκίδα στη περιοχή του Αρχάγγελου γίνεται παράνομα από παραβίαση της διπλής διαχωριστικής γραμμής και με "εξαφάνιση" της αντίστοιχης πινακίδας εδώ και χρόνια.Η δε είσοδος από την αντίθετη κατεύθυνση είναι τσιμενταρισμένη για κάποιους λόγους που μόνο οι μηχανικοί που σχεδίασαν τον "κόμβο" ξέρουν.
Το να στρίψεις από εκεί για τη Λίμνη πάλι πρέπει ή να είσαι  εκπαιδευμένος ντόπιος ή να έχεις μαντικές ικανότητες ακόμα και με χρήση του τζιπιες.

Η Ιστορία του γιατί και του πως έγινε αυτό είναι πολύ λυπητερή, αλλά πρέπει να τη ξεπεράσουμε και να κάνουμε μια ασφαλή δευτερεύουσα είσοδο στη πόλη αντικαθιστώντας αυτή τη λαιμητόμο.
Το αν καταργηθεί είναι αδιανόητο γιατί ιδιαίτερα το καλοκαίρι είναι μοναδική διέξοδος τόσο για το κυκλοφο…

Να κλείσουμε τα σύνορα της Λίμνης...

του Πάνου Β. Ο Ιός έφτασε δίπλα μας.Με ένα ταξίδι στον Πανάγιο τάφο ο βορειοευβοιώτης από τον Άγιο, άλλα είχε στο μυαλό του κι άλλα κατάφερε.Αντί για το υιό του θεού έφερε τον κορωναϊό ,ανεπιθύμητο μετανάστη και αόρατο εχθρό.
Ήδη Ιστιαία και Αιδηψός άρχισαν να δοκιμάζονται σε πολλά επίπεδα.
Στη Λίμνη η επόμενη μέρα είναι δίπλα μας.Πολύ κοντύτερα από τη μακρινή Κίνα.
Τι να κάνουμε λοιπόν;
Το οδικό μας δίκτυο μας επιτρέπει με ένα οδόφραγμα στο νεκροταφείο,ένα στον Αρχάγγελο και ένα στο Χριστό να φράξουμε όλες τις διόδους προς το χωριό μας.Κανείς δεν μπαίνει,κανείς δεν βγαίνει.Κανείς δεν αρρωσταίνει από τον ιό.
Γιατί αν αρρωστήσει από κάτι άλλο τη πατήσαμε.
Με αγωνία και παρέα τη τιβί θα περιμένουμε 1-2 μήνες ή 1-2 χρόνια τη λήξη του συναγερμού.Θα τραφούμε με ψάρια ευβοϊκού ,χόρτα του βουνού και κατσικάκια από τα μαντριά.Δεν έχουμε μείνει και τόσοι για να μη μας φτάνουν.
Με τους συγγενείς που θα αρρωσταίνουν στον υπόλοιπο κόσμο θα επικοινωνούμε μέσω βάιμπερ που θα είναι απόλυτα ασφαλές γ…

200 ΛΕΞΕΙΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΕΝΟΣ ΝΕΟΥ ΣΥΝΔΗΜΟΤΗ

INMEMORIAM 200 ΛΕΞΕΙΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΕΝΟΣ ΝΕΟΥ ΣΥΝΔΗΜΟΤΗ


του Πάμπου Χατζηλαμπή Κρίμα, χίλιες φορές κρίμα που ο χαμός ενός παλικαριού ξαναφέρνει το πρόβλημα των υποδομών και των προτεραιοτήτων της Βόρειας Εύβοιας...
Αλλά ο θάνατος του Άγγελου είμαι σίγουρος πως σπιρουνίζει τη σκέψη όλων όσων προβληματίζονται και επιζητούν το γενικό καλό. Δεν είναι, δεν μπορεί να είναι και να μείνει ως μια παράπλευρη απώλεια της εγκατάλειψης που σοβεί και ταλανίζει τη Βόρεια Εύβοια.
Πάνω και πριν απ' όλα καθιστά απαραίτητο το χαρακτηρισμό ως επείγουσας της ανάγκης ενός περιφερειακού Νοσοκομείου ή/και ενός Κέντρου Υγείας καλά οργανωμένου, εξοπλισμένου και στελεχωμένου.
Αν μας ενδιαφέρει η καθημερινότητα των πολιτών της Βόρειας Εύβοιας, δεν υπάρχει τίποτε άλλο πιο σημαντικό στις υποδομές ολόκληρης της περιοχής…
Ας αρχίσει από τα θέματα υγείας η επανεκκίνηση της ανάπτυξης που όλοι θέλουμε. Οι δρόμοι, οι σήραγγες, τα Ferry, και τα ραπανάκια για την όρεξη ως αναγκαίες υποδομές μπορούν να περιμένουν και θα …