Παρασκευή, 5 Αυγούστου 2011

Ο Σίμος Κεδίκογλου καυτηρίασε της κυβερνητικές παλινωδίες των κυβερνητικών απαντήσεων για τα οδικά έργα στην Εύβοια.





Τις παλινωδίες των κυβερνητικών απαντήσεων για την πορεία των οδικών έργων στην Εύβοια καυτηρίασε ο Σίμος Κεδίκογλου, χαρακτηρίζοντας «επιεικώς ασαφή» τον υφυπουργό Υποδομών και Δικτύων  κ. Μαγκριώτη, σχολιάζοντας  την απάντηση που έδωσε στην επίκαιρη ερώτησή του σχετικά με την ολοκλήρωση έργων οδοποιίας, όπως είναι οι παρακάμψεις Χαλκίδας, Βασιλικού και Αμαρύνθου και η κατασκευή του βόρειου οδικού άξονα, υπογραμμίζοντας ότι εκπροσωπεί όλη την Εύβοια και όχι απλώς το κόμμα του.


Ο Σίμος Κεδίκογλου κατέθεσε στα πρακτικά της Βουλής απόφαση του Περιφερειακού Συμβουλίου

Στερεάς Ελλάδας στην οποία καλείται ο κ. Μαγκριώτης να αναλάβει συγκεκριμένες ενέργειες, προκειμένου να καλυφθεί το έλλειμμα υποδομών ανάπτυξης σε όλους τους Νομούς της Περιφέρειας και κυρίως στην Εύβοια.


Σε ό, τι αφορά την πορεία των μελετών για τα οδικά έργα στο Νομό ο βουλευτής επεσήμανε,  ότι παρατηρείται αναντιστοιχία λεγομένων με αφορμή διαφορετικά ενημερωτικά σημειώματα του Υπουργείου, που έχει ο ίδιος στη διάθεσή του -  από τις 15 Μαρτίου του 2011- και που επίσης έχει ο δήμαρχος  Μαντουδίου-Λίμνης-Αγίας Άννας  και παρουσίασε σε πρόσφατη διακομματική σύσκεψη για τα προβλήματα της βόρειας Εύβοιας και την εξέλιξη του βόρειου οδικού άξονα.


Ο Σίμος Κεδίκογλου δήλωσε  χαρακτηριστικά : «τίθεται ένα σοβαρό ζήτημα, ποιος λέει αλήθεια».


Ενδεικτικά τόνισε, ότι για την κατασκευή σήραγγας σε τμήμα του βόρειου οδικού άξονα, που θα άρει τον αποκλεισμό της περιοχής , αναφέρεται ότι η μελέτη θα ολοκληρωθεί τον Ιούνιο του 2012, ενώ με βάση την ενημέρωση που είχε ο δήμαρχος υπάρχει μόνο προμελέτη χωρίς τις απαιτούμενες προεγκρίσεις και χωρίς καμία εξέλιξη τα τελευταία χρόνια. Αντίστοιχες διαφορές στην ολοκλήρωση μελετών διαπιστώνονται και στο τμήμα Αγία Άννα προς Πευκί, όπου απαντούν,  ότι έχει ζητηθεί αύξηση του προϋπολογισμού της μελέτης από 435.000 σε 850.000 και συνεπώς έχει σταματήσει η μελέτη, καθώς  και ότι ένα άλλο τμήμα της βρίσκεται σε πρώιμο στάδιο. Για το ίδιο θέμα είχε υπάρξει διαφορετική ενημέρωση , ότι  δηλαδή το ένα τμήμα αναμενόταν να ολοκληρωθεί φέτος τον Ιούνιο και το υπόλοιπο το Σεπτέμβριο.


Ο Σίμος Κεδίκογλου υπενθύμισε, επίσης, προηγούμενες απαντήσεις του κ. Μαγκριώτη σε ερωτήσεις του στη Βουλή, όπου, όπως είπε, δίνονταν πολύ πιο αισιόδοξα χρονικά περιθώρια.


Για το δρόμο Χαλκίδα- Κύμη και την ένταξή του στα διευρωπαϊκά δίκτυα  τόνισε, ότι η Κύμη έχει ανακηρυχθεί λιμάνι εθνικής σημασίας και έχει  ήδη ζητηθεί να χαρακτηριστεί ως διευρωπαϊκή πύλη. Στο πλαίσιο αυτό σημείωσε, ότι είναι πολύ πιο εύκολη η διεκδίκηση ένταξης του δρόμου στα διευρωπαϊκά δίκτυα, προτείνοντας στον κ. Μαγκριώτη να χρησιμοποιήσουν τη συγκεκριμένη επιχειρηματολογία.


Τέλος, ζήτησε να δοθούν απαντήσεις και στη γραπτή ερώτηση που έχει εδώ και δύο μήνες καταθέσει και αφορά στην κατασκευή του φράγματος Σέττα-Μανίκια, ένα έργο που μπορεί να ολοκληρωθεί με χρήματα της ΔΕΗ και να υπάρξουν πολλαπλά οφέλη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

προσέξτε τι γράφετε για να δημοσιευθεί.