Πέμπτη, 21 Ιουλίου 2011

ΣΙΜΟΣ ΚΕΔΙΚΟΓΛΟΥ Αδικαιολόγητες καθυστερήσεις στην έναρξη έργων οδοποιίας

Ξεχασμένη παραμένει η Εύβοια, αφού παρά τις κυβερνητικές υποσχέσεις

σημαντικά έργα εξακολουθούν να είναι στάσιμα με χαρακτηριστικό

παράδειγμα την παράκαμψη Βασιλικού, που ενώ έχει δημοπρατηθεί

εντούτοις το Υπουργείο δεν προχωρά στην έναρξη των εργασιών.

Κωλυσιεργία παρατηρείται και στις περιπτώσεις των παρακάμψεων

Αμαρύνθου και Χαλκίδας με αποτέλεσμα ένας Νομός, που έχει δοκιμασθεί

ιδιαίτερα τα τελευταία 15 χρόνια, να καταδικάζεται για μία ακόμα φορά

στην απομόνωση και το μαρασμό εξαιτίας της κυβερνητικής αδιαφορίας να

υλοποιήσει έργα εκσυγχρονισμού του κεντρικού οδικού άξονα. Η κατάσταση



αυτή έχει ως συνέπεια η Εύβοια να κατέχει τα θλιβερά πρωτεία των

περισσότερων ατυχημάτων και θυμάτων ανά χιλιόμετρο του άθλιου και

απαρχαιωμένου οδικού δικτύου. Επιπλέον, άξιο απορίας είναι και το

γεγονός ότι η Εύβοια στερείται διευρωπαϊκών δικτύων.

Ο βουλευτής Εύβοιας, υπεύθυνος τομέα ΜΜΕ της ΝΔ, Σίμος Κεδίκογλου

κατέθεσε επίκαιρη ερώτηση προς τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και

Δικτύων, ζητώντας να ενημερωθεί για το ποιος είναι ο προγραμματισμός

όσον αφορά στα έργα που βρίσκονται σε εκκρεμότητα στην περιοχή της

Εύβοιας και τι προτίθεται να πράξει το Υπουργείο για τις παρακάμψεις

Βασιλικού, Χαλκίδας και Αμαρύνθου.

Θέτει, επίσης, και το ερώτημα, γιατί δεν έχουν ολοκληρωθεί οι μελέτες

για την κατασκευή του Βόρειου Οδικού Άξονα και γιατί δεν προχωρά η

κυβέρνηση στην χρηματοδότηση του έργου Ροβιές- Ήλια -Αιδηψός, μιας

περιοχής που μετρά πολλά ατυχήματα εξαιτίας των κατολισθήσεων και του

οποίου η μελέτη είναι έτοιμη.

Το πλήρες κείμενο της επίκαιρης ερώτησης έχει ως ακολούθως:


<<Tο οδικό δίκτυο της Εύβοιας παραμένει απαράδεκτο και άκρως
επικίνδυνο, στερώντας ευκαιρίες ανάπτυξης από μία περιοχή της
Ελλάδας που έχει δοκιμασθεί ιδιαίτερα τα τελευταία 15 χρόνια. Το
χειρότερο όμως είναι ότι η Εύβοια έχει τα θλιβερά πρωτεία των
περισσοτέρων ατυχημάτων και θυμάτων ανά χιλιόμετρο του άθλιου οδικού
δικτύου της. Έργα που πρέπει να γίνουν έχουν τεθεί σε δεύτερη
μοίρα και έργα που έφτασαν στο σημείο της δημοπράτησης έχουν μείνει
στάσιμα με το υπουργείο να μην κάνει καμία ενέργεια να ξεκινήσουν καν
με πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα την παράκαμψη Βασιλικού, η οποία έχει
δημοπρατηθεί αλλά το υπουργείο δεν προχωρά στην έναρξη κατασκευής του
έργου. Το υπουργείο έμεινε μόνο στα λόγια και στην περίπτωση της
παράκαμψης Αμαρύνθου και στην περίπτωση της παράκαμψης Χαλκίδας.
Με λίγο ενδιαφέρον από την πλευρά της κυβέρνησης το θέμα
του οδικού δικτύου της Εύβοιας θα είχε βελτιωθεί αισθητά. Άξιο απορίας
είναι το γεγονός ότι η Εύβοια στερείται διευρωπαϊκών δικτύων και το
γιατί το γνωρίζουν οι αρμόδιοι...

Ερωτάται ο κ. Υπουργός :

1.Ποιος είναι ο προγραμματισμός του Υπουργείου για τα έργα που
βρίσκονται σε εκκρεμότητα στην περιοχή της Εύβοιας και τι προτίθεται
να πράξει το υπουργείο για τις παρακάμψεις Βασιλικού, Χαλκίδας και
Αμαρύνθου;
2.Γιατί δεν έχουν ολοκληρωθεί οι μελέτες για την κατασκευή του Βόρειου
Οδικού Άξονα και γιατί δεν προχωρά η κυβέρνηση στην χρηματοδότηση του
έργου Ροβιές- Ήλια -Αιδηψός, μιας περιοχής που μετρά πολλά ατυχήματα
εξαιτίας των κατολισθήσεων και του οποίου η μελέτη είναι έτοιμη>>;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

προσέξτε τι γράφετε για να δημοσιευθεί.