Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ







 ΝΙΚΟΛΑΟΣ.Σ.ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ


ΕΙΔΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ Ε.Α.Υ.Ν.ΕΥΒΟΙΑΣ


ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ Π.Ο.ΑΣ.Υ


Μια διαδρομή Αρκίτσας-Θεσσαλονίκης στις αρχές του μήνα με έκανε να διαπιστώσω ιδίοις όμμασι  πόσο δίκιο έχουν όσοι και όσες συμμετέχουν στο κίνημα « δεν πληρώνω » και ειλικρινά, αν δεν ήμουν μέρος του νομικού συστήματος του Κράτους πολύ ευχαρίστως θα έκανα και εγώ το ίδιο και δεν θα αισθανόμουνα καθόλου «τσαμπατζής». Αντιθέτως μετά από αυτή τη διαδρομή αισθάνθηκα θιγμένος και αηδιασμένος με την κοροϊδία που υπέστηκα. Δεν γνωρίζω ποιος ή ποιοι από την προηγούμενη κυβέρνηση  υπέγραψε-αν τις συμβάσεις αυτές με τις ιδιωτικές εταιρείες, αν υπάρχει κάποιος νομικός έλεγχος για τη τοποθέτηση τόσων πολλών  διοδίων στην Ε.Ο. Αθηνών-Θεσσαλονίκης και αν η σημερινή κυβέρνηση έχει πραγματικά τη θέληση να αλλάξει αυτή τη κατάσταση προς όφελος των πολιτών, αλλά είναι αδιανόητο και προκλητικό για τη σημερινή μας οικονομική κατάσταση να γίνεται τέτοια αφαίμαξη

και ένα δρομολόγιο Αθήνας- Θεσσαλονίκης μετά επιστροφής να στοιχίζει  σαράντα (40) ΕΥΡΩ μόνο τα Διόδια! Δεν μπορώ να καταλάβω τι αναλγησία διέπει ορισμένους, όταν  με ένα γενικότερο, πλην Εγνατίας και Αττικής οδού άθλιο Εθνικό και Επαρχιακό οδικό δίκτυο, μας αναγκάζουν να πληρώνουμε αδρά προκαταβολικά, για δρόμους που θα δούμε μελλοντικά. Αναμφίβολα τα χρηματικά ποσά τα οποία εισπράττονται από αυτές τις εταιρείες είναι τεράστια και κάποια στιγμή η έννομη πολιτεία οφείλει να προφυλάξει τους άμοιρους φορολογούμενους πολίτες και να ελέγξει εξ αρχής όλες τις ανωτέρω συμβάσεις. Εκτός και αν αυτό το χαράτσι είναι ένα μέρος μιας πολιτικής τακτικής, η οποία  με τον τρόπο της συμβάλλει στη γενική οικονομία που πρέπει όλοι να κάνουμε, περιορίζοντας τις μετακινήσεις μας στο ελάχιστο, όσο απαραίτητες και να είναι αυτές.  Ώρες, ώρες μου δίνεται η αίσθηση ότι μας εκμεταλλεύονται και μας θεωρούν πολύ αδαείς, για να μην χρησιμοποιήσω άλλη απρεπή έκφραση. Καθημερινά οδηγώντας  εδώ στη Βόρεια Εύβοια, στους δικούς  μας  δρόμους διαπιστώνω  τη τρισάθλια κατάσταση τους με τις τεράστιες λακκούβες και τα τεχνητά σαμαράκια! Εξοργίζομαι με την αναλγησία και αδιαφορία των υπευθύνων και αναπολώντας ταξίδια του παρελθόντος μου σε χώρες της Ευρώπης λυπάμαι πραγματικά για την κατάντια μας. Ακόμα και οι γείτονες μας οι Τούρκοι, που δεν έχουν σχέση με την Ε.Ε έχουν πολύ καλύτερο οδικό δίκτυο. Έχω την εντύπωση ότι σε αυτόν το τόπο άσπρη μέρα ποτέ δεν πρόκειται να δούμε ,για τον απλούστατο λόγο ότι υπάρχει ασυδοσία και ατιμωρησία. Κανείς μέχρι σήμερα  από τους υπεύθυνους εργολάβους όλων αυτών των κακοτεχνιών δεν έχει τιμωρηθεί, από όσα τουλάχιστον έχουν πέσει στην αντίληψη μου. Για να υπάρξει προοπτική για βελτίωση του οδικού δικτύου πρέπει να υπάρχει απόλυτη διαφάνεια, συνεχής έλεγχος  και αυστηρότατες δικλείδες ασφαλείας, έτσι ώστε εμείς οι φορολογούμενοι πολίτες να μην αισθανόμαστε ευάλωτοι απέναντι σε αυτό το αδηφάγο και αχόρταγο σύστημα  και να μην θρηνούμε αθώα θύματα, γιατί εκτός της ανευθυνότητας και απροσεξίας μερικών οδηγών, πολλές φορές και οι κακοτεχνίες του οδοστρώματος που δεν είναι και λίγες, έχουν παίξει το ρόλο τους στα ατυχήματα που σημειώνονται στην άσφαλτο..









Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Δυο από τα οδικά εγκλήματα της Βόρειας Εύβοιας.

του Πάνου Β.

Με αφορμή και το σημερινό ατύχημα στη διασταύρωση Κουρκουλών-Δάφνης με την "Εθνική" Αιδηψού Χαλκίδας, ας υπενθυμίσουμε στη νέα δημοτική αρχή τα δυο μεγάλα οδικά εγκλήματα της περιοχής.
Η είσοδος στη Λίμνη όπως ερχόμαστε από Χαλκίδα στη περιοχή του Αρχάγγελου γίνεται παράνομα από παραβίαση της διπλής διαχωριστικής γραμμής και με "εξαφάνιση" της αντίστοιχης πινακίδας εδώ και χρόνια.Η δε είσοδος από την αντίθετη κατεύθυνση είναι τσιμενταρισμένη για κάποιους λόγους που μόνο οι μηχανικοί που σχεδίασαν τον "κόμβο" ξέρουν.
Το να στρίψεις από εκεί για τη Λίμνη πάλι πρέπει ή να είσαι  εκπαιδευμένος ντόπιος ή να έχεις μαντικές ικανότητες ακόμα και με χρήση του τζιπιες.

Η Ιστορία του γιατί και του πως έγινε αυτό είναι πολύ λυπητερή, αλλά πρέπει να τη ξεπεράσουμε και να κάνουμε μια ασφαλή δευτερεύουσα είσοδο στη πόλη αντικαθιστώντας αυτή τη λαιμητόμο.
Το αν καταργηθεί είναι αδιανόητο γιατί ιδιαίτερα το καλοκαίρι είναι μοναδική διέξοδος τόσο για το κυκλοφο…

Να κλείσουμε τα σύνορα της Λίμνης...

του Πάνου Β. Ο Ιός έφτασε δίπλα μας.Με ένα ταξίδι στον Πανάγιο τάφο ο βορειοευβοιώτης από τον Άγιο, άλλα είχε στο μυαλό του κι άλλα κατάφερε.Αντί για το υιό του θεού έφερε τον κορωναϊό ,ανεπιθύμητο μετανάστη και αόρατο εχθρό.
Ήδη Ιστιαία και Αιδηψός άρχισαν να δοκιμάζονται σε πολλά επίπεδα.
Στη Λίμνη η επόμενη μέρα είναι δίπλα μας.Πολύ κοντύτερα από τη μακρινή Κίνα.
Τι να κάνουμε λοιπόν;
Το οδικό μας δίκτυο μας επιτρέπει με ένα οδόφραγμα στο νεκροταφείο,ένα στον Αρχάγγελο και ένα στο Χριστό να φράξουμε όλες τις διόδους προς το χωριό μας.Κανείς δεν μπαίνει,κανείς δεν βγαίνει.Κανείς δεν αρρωσταίνει από τον ιό.
Γιατί αν αρρωστήσει από κάτι άλλο τη πατήσαμε.
Με αγωνία και παρέα τη τιβί θα περιμένουμε 1-2 μήνες ή 1-2 χρόνια τη λήξη του συναγερμού.Θα τραφούμε με ψάρια ευβοϊκού ,χόρτα του βουνού και κατσικάκια από τα μαντριά.Δεν έχουμε μείνει και τόσοι για να μη μας φτάνουν.
Με τους συγγενείς που θα αρρωσταίνουν στον υπόλοιπο κόσμο θα επικοινωνούμε μέσω βάιμπερ που θα είναι απόλυτα ασφαλές γ…

200 ΛΕΞΕΙΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΕΝΟΣ ΝΕΟΥ ΣΥΝΔΗΜΟΤΗ

INMEMORIAM 200 ΛΕΞΕΙΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΕΝΟΣ ΝΕΟΥ ΣΥΝΔΗΜΟΤΗ


του Πάμπου Χατζηλαμπή Κρίμα, χίλιες φορές κρίμα που ο χαμός ενός παλικαριού ξαναφέρνει το πρόβλημα των υποδομών και των προτεραιοτήτων της Βόρειας Εύβοιας...
Αλλά ο θάνατος του Άγγελου είμαι σίγουρος πως σπιρουνίζει τη σκέψη όλων όσων προβληματίζονται και επιζητούν το γενικό καλό. Δεν είναι, δεν μπορεί να είναι και να μείνει ως μια παράπλευρη απώλεια της εγκατάλειψης που σοβεί και ταλανίζει τη Βόρεια Εύβοια.
Πάνω και πριν απ' όλα καθιστά απαραίτητο το χαρακτηρισμό ως επείγουσας της ανάγκης ενός περιφερειακού Νοσοκομείου ή/και ενός Κέντρου Υγείας καλά οργανωμένου, εξοπλισμένου και στελεχωμένου.
Αν μας ενδιαφέρει η καθημερινότητα των πολιτών της Βόρειας Εύβοιας, δεν υπάρχει τίποτε άλλο πιο σημαντικό στις υποδομές ολόκληρης της περιοχής…
Ας αρχίσει από τα θέματα υγείας η επανεκκίνηση της ανάπτυξης που όλοι θέλουμε. Οι δρόμοι, οι σήραγγες, τα Ferry, και τα ραπανάκια για την όρεξη ως αναγκαίες υποδομές μπορούν να περιμένουν και θα …