Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας στο δίκτυο της Εύβοιας ερώτηση του Συμεών Κεδίκογλου στο Υπουργείο Υποδομών

Με αφορμή και την πρόσφατη διαμαρτυρία πολιτών για την επικινδυνότητα

του οδοστρώματος και της στροφής Τσεκούρα, ο βουλευτής Συμεών

Κεδίκογλου κατέθεσε ερώτηση στον Υπουργό Υποδομών για τη βελτίωση της

οδικής ασφάλειας του δικτύου της Εύβοιας.

Η κατασκευή του οδικού δικτύου του νομού παραμένει σε κάθε περίπτωση αδήριτη

ανάγκη. Αξιοποιώντας όμως το χρόνο μέχρι τις εγκρίσεις των μελετών και την



εξασφάλιση των υψηλών κονδυλίων, ο βουλευτής ζητά να προχωρήσει το έργο

<<ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΒΡΑΧΥΠΡΟΘΕΣΜΩΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ ΣΕ ΤΜΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΘΕΣΕΙΣ

ΜΕΙΩΜΕΝΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΑΞΟΝΕΣ: α) ΧΑΛΚΙΔΑ - ΛΕΠΟΥΡΑ - ΚΥΜΗ και β)

ΧΑΛΚΙΔΑ ΑΙΔΗΨΟΣ>>, προϋπολογισμού 7.300.000,00 EURO.,, για το οποίο έχει ήδη

εγκριθεί η μελέτη.

Αντίστοιχα έργα έχουν γίνει και σε άλλους νομούς, στην δε Εύβοια που
συγκαταλέγεται μεταξύ αυτών με τα περισσότερα τροχαία ατυχήματα ανά
χιλιόμετρο,
καθίσταται επιτακτική ανάγκη, σύμφωνα με τον βουλευτή.
Η ερώτησή του βουλευτή έχει ως εξής:
Θέμα: Ανάγκη υλοποίησης έργων οδικής Ασφάλειας στην Εύβοια
Κύριε Υπουργέ,
Το υφιστάμενο οδικό δίκτυο του νομού της Εύβοιας είναι, όπως
γνωρίζετε, προβληματικό σε αρκετά του τμήματα. Γι' αυτό, σε συνδυασμό
με το ότι η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας παρουσιάζει πλασματικά
υψηλότερο κατά κεφαλήν εισόδημα από το μέσο όρο της χώρας, με
αποτέλεσμα να περιορίζεται σημαντικά η χρηματοδότηση των έργων
κατασκευής των κλασικών υποδομών (οδικό δίκτυο, λιμενικά έργα), λόγω
των κοινοτικών κανονισμών, πρέπει να κατανοηθεί ότι για την Εύβοια
παραμένει αδήριτη ανάγκη και βασική προτεραιότητα η κατασκευή και
βελτίωση του βασικού οδικού δικτύου.

Αξιοποιώντας όμως τον χρόνο μέχρι τις εγκρίσεις των μελετών και τη
δέσμευση των υψηλών κονδυλίων που απαιτούνται, ζητώ για την Εύβοια
αυτό που έχει γίνει και για άλλους νομούς, δηλαδή τη βελτίωση του
υφιστάμενου δικτύου ως προς την οδική ασφάλεια.
Ήδη έχει εγκριθεί η μελέτη για την υλοποίηση των βραχυπρόθεσμων
παρεμβάσεων σε τμήματα και θέσεις μειωμένης ασφάλειας στους άξονες :
α. Χαλκίδα-Λέπουρα-Κύμη και β. Χαλκίδα - Αιδηψός προϋπολογισμού
7.300.000 EURO.
Με δεδομένο ότι η Εύβοια συγκαταλέγεται στους νομούς με τα περισσότερα
τροχαία ατυχήματα ανά χιλιόμετρο, ερωτάσθε:
1. Υπάρχει η βούληση να προχωρήσετε στην έγκριση των σχετικών
πιστώσεων για το παραπάνω έργο;
2. Ποιο είναι το προβλεπόμενο χρονοδιάγραμμα μέχρι τη δημοπράτησή του;

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Δυο από τα οδικά εγκλήματα της Βόρειας Εύβοιας.

του Πάνου Β.

Με αφορμή και το σημερινό ατύχημα στη διασταύρωση Κουρκουλών-Δάφνης με την "Εθνική" Αιδηψού Χαλκίδας, ας υπενθυμίσουμε στη νέα δημοτική αρχή τα δυο μεγάλα οδικά εγκλήματα της περιοχής.
Η είσοδος στη Λίμνη όπως ερχόμαστε από Χαλκίδα στη περιοχή του Αρχάγγελου γίνεται παράνομα από παραβίαση της διπλής διαχωριστικής γραμμής και με "εξαφάνιση" της αντίστοιχης πινακίδας εδώ και χρόνια.Η δε είσοδος από την αντίθετη κατεύθυνση είναι τσιμενταρισμένη για κάποιους λόγους που μόνο οι μηχανικοί που σχεδίασαν τον "κόμβο" ξέρουν.
Το να στρίψεις από εκεί για τη Λίμνη πάλι πρέπει ή να είσαι  εκπαιδευμένος ντόπιος ή να έχεις μαντικές ικανότητες ακόμα και με χρήση του τζιπιες.

Η Ιστορία του γιατί και του πως έγινε αυτό είναι πολύ λυπητερή, αλλά πρέπει να τη ξεπεράσουμε και να κάνουμε μια ασφαλή δευτερεύουσα είσοδο στη πόλη αντικαθιστώντας αυτή τη λαιμητόμο.
Το αν καταργηθεί είναι αδιανόητο γιατί ιδιαίτερα το καλοκαίρι είναι μοναδική διέξοδος τόσο για το κυκλοφο…

Να κλείσουμε τα σύνορα της Λίμνης...

του Πάνου Β. Ο Ιός έφτασε δίπλα μας.Με ένα ταξίδι στον Πανάγιο τάφο ο βορειοευβοιώτης από τον Άγιο, άλλα είχε στο μυαλό του κι άλλα κατάφερε.Αντί για το υιό του θεού έφερε τον κορωναϊό ,ανεπιθύμητο μετανάστη και αόρατο εχθρό.
Ήδη Ιστιαία και Αιδηψός άρχισαν να δοκιμάζονται σε πολλά επίπεδα.
Στη Λίμνη η επόμενη μέρα είναι δίπλα μας.Πολύ κοντύτερα από τη μακρινή Κίνα.
Τι να κάνουμε λοιπόν;
Το οδικό μας δίκτυο μας επιτρέπει με ένα οδόφραγμα στο νεκροταφείο,ένα στον Αρχάγγελο και ένα στο Χριστό να φράξουμε όλες τις διόδους προς το χωριό μας.Κανείς δεν μπαίνει,κανείς δεν βγαίνει.Κανείς δεν αρρωσταίνει από τον ιό.
Γιατί αν αρρωστήσει από κάτι άλλο τη πατήσαμε.
Με αγωνία και παρέα τη τιβί θα περιμένουμε 1-2 μήνες ή 1-2 χρόνια τη λήξη του συναγερμού.Θα τραφούμε με ψάρια ευβοϊκού ,χόρτα του βουνού και κατσικάκια από τα μαντριά.Δεν έχουμε μείνει και τόσοι για να μη μας φτάνουν.
Με τους συγγενείς που θα αρρωσταίνουν στον υπόλοιπο κόσμο θα επικοινωνούμε μέσω βάιμπερ που θα είναι απόλυτα ασφαλές γ…

200 ΛΕΞΕΙΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΕΝΟΣ ΝΕΟΥ ΣΥΝΔΗΜΟΤΗ

INMEMORIAM 200 ΛΕΞΕΙΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΕΝΟΣ ΝΕΟΥ ΣΥΝΔΗΜΟΤΗ


του Πάμπου Χατζηλαμπή Κρίμα, χίλιες φορές κρίμα που ο χαμός ενός παλικαριού ξαναφέρνει το πρόβλημα των υποδομών και των προτεραιοτήτων της Βόρειας Εύβοιας...
Αλλά ο θάνατος του Άγγελου είμαι σίγουρος πως σπιρουνίζει τη σκέψη όλων όσων προβληματίζονται και επιζητούν το γενικό καλό. Δεν είναι, δεν μπορεί να είναι και να μείνει ως μια παράπλευρη απώλεια της εγκατάλειψης που σοβεί και ταλανίζει τη Βόρεια Εύβοια.
Πάνω και πριν απ' όλα καθιστά απαραίτητο το χαρακτηρισμό ως επείγουσας της ανάγκης ενός περιφερειακού Νοσοκομείου ή/και ενός Κέντρου Υγείας καλά οργανωμένου, εξοπλισμένου και στελεχωμένου.
Αν μας ενδιαφέρει η καθημερινότητα των πολιτών της Βόρειας Εύβοιας, δεν υπάρχει τίποτε άλλο πιο σημαντικό στις υποδομές ολόκληρης της περιοχής…
Ας αρχίσει από τα θέματα υγείας η επανεκκίνηση της ανάπτυξης που όλοι θέλουμε. Οι δρόμοι, οι σήραγγες, τα Ferry, και τα ραπανάκια για την όρεξη ως αναγκαίες υποδομές μπορούν να περιμένουν και θα …