Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ:Τί μέλλει γενέσθαι με τα μαθητικά δρομολόγια για 5000 μαθητές της Εύβοιας;

Πέραν των σοβαρών ζητημάτων χρηματοδότησης από το κράτος που

αντιμετωπίζει η τοπική αυτοδιοίκηση, η ανεπαρκής διοικητική

προετοιμασία της κυβέρνησης για τις μεταβιβάσεις αρμοδιοτήτων που

προβλέπονται στο νόμο «Καλλικράτης», δημιουργεί πολλαπλά προβλήματα,

κυρίως για την κάλυψη δημόσιων υποχρεώσεων κοινωνικού χαρακτήρα. Έτσι,



σήμερα στο Νομό Ευβοίας, τουλάχιστον 5000 μαθητές κινδυνεύουν να

μείνουν χωρίς τη δυνατότητα δημόσιας μεταφοράς στα σχολεία τους. Αυτό

συμβαίνει επειδή, από τη μία υπάρχουν τεράστια ανεξόφλητα χρέη της

πρώην Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης προς τα ΚΤΕΛ που μεταφέρουν τους

μαθητές, αλλά από την άλλη οι Δήμοι, που έχουν πλέον την αρμοδιότητα,

δεν μπορούν να πληρώσουν παλαιά χρέη άλλων φορέων, αλλά ούτε μπορούν

να καλύψουν τις νέες υποχρεώσεις προς τους μεταφορείς των μαθητών,

διότι ακόμα δεν έχουν ψηφιστεί οι προϋπολογισμοί των Δήμων, που θα

έχουν τη σχετική αρμοδιότητα.

Η κατάσταση αυτή, πρόσφατα, ως μία αντίδραση απελπισίας, εξανάγκασε τα
ΚΤΕΛ Ευβοίας να ανακοινώσουν ότι μέσα στο Μάρτιο θα αναγκαστούν να
διακόψουν τα μαθητικά δρομολόγια, αν δεν υπάρξει κάποιο φως στην
αποπληρωμή του εκπρόθεσμου χρέους, το οποίο ανέρχεται σε € 4 εκατ.,
τμήμα του οποίου χρονίζει από το 2009. Τα ΚΤΕΛ Ευβοίας υποβάλλονται
στο σύνολο των εξόδων λειτουργίας των μαθητικών δρομολογίων, χωρίς να
έχουν κανένα ουσιαστικά έσοδο για την κάλυψη αυτών. Μάλιστα, πρόσφατα,
έχουν επέλθει σε αδυναμία κάλυψης ασφαλιστικών εισφορών εργαζομένων
τους και φυσικά αδυναμία πληρωμής αποδόσεων στους πολλούς
μικρομετόχους τους.

Αντίστοιχα, υπάρχουν χρέη και σε ταξί που έχουν σύμβαση για μεταφορά
μαθητών, που και αυτά είναι απλήρωτα, φέρνοντας σε δυσχερή θέση τους
επαγγελματίες αυτούς, αλλά παράλληλα προκαλώντας μεγάλη ανησυχία στους
γονείς των μαθητών που η πρόσβασή τους στα σχολεία είναι στον αέρα.
Με βάση τα παραπάνω δεδομένα,

Ερωτάται η κα. Υπουργός

1. Υπάρχει η πρόθεση του Υπουργείου να διευθετηθεί το χρέος προς το
ΚΤΕΛ Ευβοίας και προς τα ταξί που διενεργούν μαθητικά δρομολόγια στην
Εύβοια;
2. Πώς προτίθεται το Υπουργείο να λύσει το θέμα που έχει προκύψει από
την μεταβίβαση αρμοδιοτήτων της πρώην Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης προς
τους Δήμους; Ποιές ακριβώς είναι οι ενέργειες, προς την κατεύθυνση
αυτή, που το Υπουργείο ήδη έχει προβεί;
3. Ποιές ακριβώς είναι οι οφειλές προς τα ταξί που έχει επιστρατεύσει
η πολιτεία για μεταφορές μαθητών στην Εύβοια;
4. Πόσα ταξί εκτελούν σήμερα μαθητικά δρομολόγια στην Εύβοια;

Οι ερωτών Βουλευτής


ΚΩΣΤΑΣ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Δυο από τα οδικά εγκλήματα της Βόρειας Εύβοιας.

του Πάνου Β.

Με αφορμή και το σημερινό ατύχημα στη διασταύρωση Κουρκουλών-Δάφνης με την "Εθνική" Αιδηψού Χαλκίδας, ας υπενθυμίσουμε στη νέα δημοτική αρχή τα δυο μεγάλα οδικά εγκλήματα της περιοχής.
Η είσοδος στη Λίμνη όπως ερχόμαστε από Χαλκίδα στη περιοχή του Αρχάγγελου γίνεται παράνομα από παραβίαση της διπλής διαχωριστικής γραμμής και με "εξαφάνιση" της αντίστοιχης πινακίδας εδώ και χρόνια.Η δε είσοδος από την αντίθετη κατεύθυνση είναι τσιμενταρισμένη για κάποιους λόγους που μόνο οι μηχανικοί που σχεδίασαν τον "κόμβο" ξέρουν.
Το να στρίψεις από εκεί για τη Λίμνη πάλι πρέπει ή να είσαι  εκπαιδευμένος ντόπιος ή να έχεις μαντικές ικανότητες ακόμα και με χρήση του τζιπιες.

Η Ιστορία του γιατί και του πως έγινε αυτό είναι πολύ λυπητερή, αλλά πρέπει να τη ξεπεράσουμε και να κάνουμε μια ασφαλή δευτερεύουσα είσοδο στη πόλη αντικαθιστώντας αυτή τη λαιμητόμο.
Το αν καταργηθεί είναι αδιανόητο γιατί ιδιαίτερα το καλοκαίρι είναι μοναδική διέξοδος τόσο για το κυκλοφο…

Να κλείσουμε τα σύνορα της Λίμνης...

του Πάνου Β. Ο Ιός έφτασε δίπλα μας.Με ένα ταξίδι στον Πανάγιο τάφο ο βορειοευβοιώτης από τον Άγιο, άλλα είχε στο μυαλό του κι άλλα κατάφερε.Αντί για το υιό του θεού έφερε τον κορωναϊό ,ανεπιθύμητο μετανάστη και αόρατο εχθρό.
Ήδη Ιστιαία και Αιδηψός άρχισαν να δοκιμάζονται σε πολλά επίπεδα.
Στη Λίμνη η επόμενη μέρα είναι δίπλα μας.Πολύ κοντύτερα από τη μακρινή Κίνα.
Τι να κάνουμε λοιπόν;
Το οδικό μας δίκτυο μας επιτρέπει με ένα οδόφραγμα στο νεκροταφείο,ένα στον Αρχάγγελο και ένα στο Χριστό να φράξουμε όλες τις διόδους προς το χωριό μας.Κανείς δεν μπαίνει,κανείς δεν βγαίνει.Κανείς δεν αρρωσταίνει από τον ιό.
Γιατί αν αρρωστήσει από κάτι άλλο τη πατήσαμε.
Με αγωνία και παρέα τη τιβί θα περιμένουμε 1-2 μήνες ή 1-2 χρόνια τη λήξη του συναγερμού.Θα τραφούμε με ψάρια ευβοϊκού ,χόρτα του βουνού και κατσικάκια από τα μαντριά.Δεν έχουμε μείνει και τόσοι για να μη μας φτάνουν.
Με τους συγγενείς που θα αρρωσταίνουν στον υπόλοιπο κόσμο θα επικοινωνούμε μέσω βάιμπερ που θα είναι απόλυτα ασφαλές γ…

200 ΛΕΞΕΙΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΕΝΟΣ ΝΕΟΥ ΣΥΝΔΗΜΟΤΗ

INMEMORIAM 200 ΛΕΞΕΙΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΕΝΟΣ ΝΕΟΥ ΣΥΝΔΗΜΟΤΗ


του Πάμπου Χατζηλαμπή Κρίμα, χίλιες φορές κρίμα που ο χαμός ενός παλικαριού ξαναφέρνει το πρόβλημα των υποδομών και των προτεραιοτήτων της Βόρειας Εύβοιας...
Αλλά ο θάνατος του Άγγελου είμαι σίγουρος πως σπιρουνίζει τη σκέψη όλων όσων προβληματίζονται και επιζητούν το γενικό καλό. Δεν είναι, δεν μπορεί να είναι και να μείνει ως μια παράπλευρη απώλεια της εγκατάλειψης που σοβεί και ταλανίζει τη Βόρεια Εύβοια.
Πάνω και πριν απ' όλα καθιστά απαραίτητο το χαρακτηρισμό ως επείγουσας της ανάγκης ενός περιφερειακού Νοσοκομείου ή/και ενός Κέντρου Υγείας καλά οργανωμένου, εξοπλισμένου και στελεχωμένου.
Αν μας ενδιαφέρει η καθημερινότητα των πολιτών της Βόρειας Εύβοιας, δεν υπάρχει τίποτε άλλο πιο σημαντικό στις υποδομές ολόκληρης της περιοχής…
Ας αρχίσει από τα θέματα υγείας η επανεκκίνηση της ανάπτυξης που όλοι θέλουμε. Οι δρόμοι, οι σήραγγες, τα Ferry, και τα ραπανάκια για την όρεξη ως αναγκαίες υποδομές μπορούν να περιμένουν και θα …