Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Εκσυγχρονίστηκε το αεροδρόμιο της <<Βόρειας Εύβοιας>>






Σε προηγούμενο άρθρο της εφημερίδα σας, είχα αναφέρει ότι ο


αερολιμένας της Νέας Αγχίαλου εκσυγχρονίζεται, λόγω της διεξαγωγής των


Μεσογειακών αγώνων του 2013 από Βόλο και Λάρισα. Τα έργα του


αερολιμένα ολοκληρώθηκαν και  στις 12 Οκτωβρίου 2010 έγιναν τα


εγκαίνια του νέου αεροσταθμού του Αεροδρομίου. Το συνολικό έργο


περιλαμβάνει:




- Tο νέο κτίριο του Αεροσταθμού, συνολικού εμβαδού 8.924,14m2, με
πλήρεις ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις (ισόγειο 4.500τμ, ημιώροφο
όπου στεγάζονται οι διοικητικές υπηρεσίες, υπόγειο 4.000τμ όπου
βρίσκονται τα μηχανολογικά του κτιρίου, 10 θήρες εισόδου και εξόδου
καθώς και έναν όροφο, όπου θα στεγαστεί εστιατόριο και κατάστημα duty
free).


-   Tο κτίριο Πυροσβεστικού Σταθμού, συνολικού εμβαδού 497m2.


-  Τη διαμόρφωση του περιβάλλοντος χώρου του νέου Αεροσταθμού,
επιφάνειας 42.000 m2.


            Αυτή η ευχάριστη εξέλιξη συνοδεύεται και από νέα τακτικά
δρομολόγια προς το εξωτερικό. Στα ήδη εν ισχύ, προς Ιταλία (Μιλάνο,
Ρώμη) και Γερμανία (Φρανκφούρτη),  από τον Απρίλιο του 2011 θα
προστεθούν νέα τακτικά δρομολόγια προς Βέλγιο, Ολλανδία και Αγγλία
μέσω των αεροπορικών εταιρειών Ryanair και Transavia.


Φωτογραφία από τα εγκαίνια του Α/Δ


            Ο Κρατικός Αερολιμένας Νέας Αγχιάλου Βρίσκεται 57χλμ από
τον λιμάνι της Γλύφας, άρα μόλις 1 ώρα και 15 λεπτά  από την Ιστιαία,
σε αντίθεση με το Α/Δ του Ελευθερίου Βενιζέλου που απέχει τουλάχιστον
3 ώρες. Επίσης, ένα επιπλέον πλεονέκτημα είναι ότι τα εισιτήρια προς
και από την Ν. Αγχίαλο είναι φθηνότερα σε σχέση με το Ελευθέριος
Βενιζέλος, το οποίο οφείλεται στα χαμηλότερα τέλη, καθώς και στο ότι
το Α/Δ της Αγχιάλου χρησιμοποιείται από αεροπορικές εταιρείες χαμηλού
κόστους. Για παράδειγμα, οι τιμές των εισιτηρίων για πτήσεις προς το
αεροδρόμιο Hahn της Φρανκφούρτης ξεκινούν από 24,99ευρώ και φτάνουν
έως τα 59,99 ευρώ, έτσι ενδεικτικά ένα εισιτήριο με επιστροφή τον
περασμένο Ιούνιο και με όλες τις επιπλέον χρεώσεις δεν ξεπερνούσε τα
70 ευρώ!!  Άρα εύκολα διαπιστώνουμε από όλα τα ανωτέρω ότι τα επόμενα
χρόνια το Α/Δ της Νέας Αγχιάλου θα πάρει τον τίτλο  Α/Δ της Κεντρικής
Ελλάδος και  θα εξυπηρετήσει  χιλιάδες επισκέπτες της Μαγνησίας της
Θεσσαλίας και της Εύβοιας .


Το Α.Δ απέχει μόλις 57 χλμ από την Γλύφα


Τελικά η χρήση του εκσυγχρονισμένου κρατικού αερολιμένα της Νέας
Αγχιάλου, μπορεί να  αποτελέσει εφαλτήριο για την άφιξη/αύξηση ξένων
επισκεπτών κυρίως Γερμανών στην Βόρεια Εύβοια,  καθώς και μοχλός
τουριστικής και επιχειρηματικής ανάπτυξης, αρκεί η περιφέρεια, οι δύο
νέοι Δήμοι και οι επιχειρηματίες να εκμεταλλευτούν αυτήν την ευκαιρία
και να προβάλουν την λειτουργικότητα αυτού του αερολιμένα για την
πρόοδο περιοχή μας.


Εξωτερική όψη του νέου αεροσταθμού


ΥΓ: Το προσωπικό του Α/Δ είναι αρκετά εξυπηρετικό και έτοιμο να δώσει
οποιαδήποτε πληροφορία, μάλιστα αξίζει να επισημανθεί ότι μετά από την
τελευταία προσωπική  επικοινωνία, στο επίσημο site του Α/Δ
www.volosairport.gr προστέθηκε ως τουριστικός προορισμός και η Βόρεια
Εύβοια!!


Π. ΠΕΤΡΑΚΟΣ


Δημότης Ροβιών

















Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Δυο από τα οδικά εγκλήματα της Βόρειας Εύβοιας.

του Πάνου Β.

Με αφορμή και το σημερινό ατύχημα στη διασταύρωση Κουρκουλών-Δάφνης με την "Εθνική" Αιδηψού Χαλκίδας, ας υπενθυμίσουμε στη νέα δημοτική αρχή τα δυο μεγάλα οδικά εγκλήματα της περιοχής.
Η είσοδος στη Λίμνη όπως ερχόμαστε από Χαλκίδα στη περιοχή του Αρχάγγελου γίνεται παράνομα από παραβίαση της διπλής διαχωριστικής γραμμής και με "εξαφάνιση" της αντίστοιχης πινακίδας εδώ και χρόνια.Η δε είσοδος από την αντίθετη κατεύθυνση είναι τσιμενταρισμένη για κάποιους λόγους που μόνο οι μηχανικοί που σχεδίασαν τον "κόμβο" ξέρουν.
Το να στρίψεις από εκεί για τη Λίμνη πάλι πρέπει ή να είσαι  εκπαιδευμένος ντόπιος ή να έχεις μαντικές ικανότητες ακόμα και με χρήση του τζιπιες.

Η Ιστορία του γιατί και του πως έγινε αυτό είναι πολύ λυπητερή, αλλά πρέπει να τη ξεπεράσουμε και να κάνουμε μια ασφαλή δευτερεύουσα είσοδο στη πόλη αντικαθιστώντας αυτή τη λαιμητόμο.
Το αν καταργηθεί είναι αδιανόητο γιατί ιδιαίτερα το καλοκαίρι είναι μοναδική διέξοδος τόσο για το κυκλοφο…

Να κλείσουμε τα σύνορα της Λίμνης...

του Πάνου Β. Ο Ιός έφτασε δίπλα μας.Με ένα ταξίδι στον Πανάγιο τάφο ο βορειοευβοιώτης από τον Άγιο, άλλα είχε στο μυαλό του κι άλλα κατάφερε.Αντί για το υιό του θεού έφερε τον κορωναϊό ,ανεπιθύμητο μετανάστη και αόρατο εχθρό.
Ήδη Ιστιαία και Αιδηψός άρχισαν να δοκιμάζονται σε πολλά επίπεδα.
Στη Λίμνη η επόμενη μέρα είναι δίπλα μας.Πολύ κοντύτερα από τη μακρινή Κίνα.
Τι να κάνουμε λοιπόν;
Το οδικό μας δίκτυο μας επιτρέπει με ένα οδόφραγμα στο νεκροταφείο,ένα στον Αρχάγγελο και ένα στο Χριστό να φράξουμε όλες τις διόδους προς το χωριό μας.Κανείς δεν μπαίνει,κανείς δεν βγαίνει.Κανείς δεν αρρωσταίνει από τον ιό.
Γιατί αν αρρωστήσει από κάτι άλλο τη πατήσαμε.
Με αγωνία και παρέα τη τιβί θα περιμένουμε 1-2 μήνες ή 1-2 χρόνια τη λήξη του συναγερμού.Θα τραφούμε με ψάρια ευβοϊκού ,χόρτα του βουνού και κατσικάκια από τα μαντριά.Δεν έχουμε μείνει και τόσοι για να μη μας φτάνουν.
Με τους συγγενείς που θα αρρωσταίνουν στον υπόλοιπο κόσμο θα επικοινωνούμε μέσω βάιμπερ που θα είναι απόλυτα ασφαλές γ…

200 ΛΕΞΕΙΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΕΝΟΣ ΝΕΟΥ ΣΥΝΔΗΜΟΤΗ

INMEMORIAM 200 ΛΕΞΕΙΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΕΝΟΣ ΝΕΟΥ ΣΥΝΔΗΜΟΤΗ


του Πάμπου Χατζηλαμπή Κρίμα, χίλιες φορές κρίμα που ο χαμός ενός παλικαριού ξαναφέρνει το πρόβλημα των υποδομών και των προτεραιοτήτων της Βόρειας Εύβοιας...
Αλλά ο θάνατος του Άγγελου είμαι σίγουρος πως σπιρουνίζει τη σκέψη όλων όσων προβληματίζονται και επιζητούν το γενικό καλό. Δεν είναι, δεν μπορεί να είναι και να μείνει ως μια παράπλευρη απώλεια της εγκατάλειψης που σοβεί και ταλανίζει τη Βόρεια Εύβοια.
Πάνω και πριν απ' όλα καθιστά απαραίτητο το χαρακτηρισμό ως επείγουσας της ανάγκης ενός περιφερειακού Νοσοκομείου ή/και ενός Κέντρου Υγείας καλά οργανωμένου, εξοπλισμένου και στελεχωμένου.
Αν μας ενδιαφέρει η καθημερινότητα των πολιτών της Βόρειας Εύβοιας, δεν υπάρχει τίποτε άλλο πιο σημαντικό στις υποδομές ολόκληρης της περιοχής…
Ας αρχίσει από τα θέματα υγείας η επανεκκίνηση της ανάπτυξης που όλοι θέλουμε. Οι δρόμοι, οι σήραγγες, τα Ferry, και τα ραπανάκια για την όρεξη ως αναγκαίες υποδομές μπορούν να περιμένουν και θα …