Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

σχετικά με την ολοκλήρωση του έργου Ιστιαία- Βουτά

Απαντώντας ο υφυπουργός Οικονομίας και Οικονομικών, Γιάννης
Παπαθανασίου σε ερώτηση του βουλευτή, Σίμου Κεδίκογλου σχετικά με την
ολοκλήρωση του έργου Ιστιαία- Βουτά, υπογραμμίζει, ότι το υπόλοιπο
τμήμα από χ.θ. 4+948,52 έως την χ.θ. 5+112,00, που δεν κατέστη δυνατό
να κατασκευαστεί στο πλαίσιο του Γ' ΚΠΣ, καθώς και το υπόλοιπο τμήμα
της οδού από την χ.θ. 5+12,00 έως το ΔΔ Βουτάς ( μήκους περίπου 4,00
χλμ) και το τμήμα της οδού από το Δ.Δ Βουτάς έως τη διασταύρωσή του με
τον άξονα Αιδηψός- Ροβιές-Λίμνη ( μήκους περίπου 16,00 χλμ.) που
ανήκει στην αρμοδιότητα της Ν. Εύβοιας ως χαρακτηρισμένη επαρχιακή
οδός, δύναται μεταξύ άλλων να προταθεί για συγχρηματοδότηση στο
πλαίσιο του ΕΣΠΑ.

Στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα της Χωρικής Ενότητας «Θεσσαλίας- Στερεάς
Ελλάδας- Ηπείρου», της προγραμματικής περιόδου 2007-2013 και στο 2ο
άξονα προτεραιότητας με τίτλο «Υποδομές και υπηρεσίες
προσπελασιμότητας Στερεάς Ελλάδας» μεταξύ άλλων δύνανται να
συγχρηματοδοτηθούν από το ταμείο ΕΠΤΑ, έργο ολοκλήρωσης, αναβάθμισης
και βελτίωσης του οδικού δικτύου της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας.

Σε άλλο σημείο της απάντησης υπογραμμίζεται, ότι στην Περιφέρεια
Στερεάς Ελλάδας θα κατευθυνθούν επιπλέον πόροι του Ταμείου Συνοχής
μέσω των ΕΠ Προσπελασιμότητας και Περιβάλλον και αειφόρος ανάπτυξη.

Προς αυτή την κατεύθυνση οι αρμόδιες για τη διαχείριση των ΕΠ Αρχές θα
προχωρήσουν το ταχύτερο δυνατό στην ένταξη συγκεκριμένων έργων σε ένα
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα.

Ο προτάσεις που θα υποβληθούν προκειμένου να ενταχθούν και να
χρηματοδοτηθούν θα αξιολογηθούν σύμφωνα με τα κριτήρια αξιολόγησης που
εγκρίθηκαν από την Επιτροπή Παρακολούθησης του Επιχειρησιακού
Προγράμματος της περιόδου 2007-2013, κατόπιν προσκλήσεων της αρμόδιας
Αρχής και μετά από την εξειδίκευση του προγράμματος.

Για τον οδικό άξονα Ιστιαία – Βουτά απάντηση δόθηκε και από την
Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, στην οποία αναφέρεται καταρχήν ,ότι ο
συγκεκριμένος δρόμος είναι επαρχιακός και αρμόδια για την κατασκευή
του είναι η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Εύβοιας.

Οι υπηρεσίες της Περιφέρειας δημοπράτησαν και επέβλεψαν το έργο «
Εκτέλεση εργασιών πλήρους κατασκευής της οδού Ιστιαίας- Βουτά χ.θ.+000
έως χ.θ.5+112» το οποίο ήταν ενταγμένο στη ΣΑΕΠ 0563 και με το οποίο
προβλεπόταν η κατασκευή συγκεκριμένου τμήματος των 5,112 χλμ.

Η εργολαβία ολοκληρώθηκε, πλην του τελευταίου τμήματος αυτής, μήκους
65 μ. στο οποίο υπήρχαν κατολισθητικά φαινόμενα, για την αντιμετώπιση
των οποίων ήταν απαραίτητη η κατασκευή πασσαλότοιχου. Επειδή η
κατασκευή του πασσαλότοιχου απαιτούσε τη σύναψη συμπληρωματικής
σύμβασης, που σύμφωνα με τους κανόνες του Γ' ΚΠΣ Νομοθεσία δεν ήταν
επιτρεπτή, έμεινε εκτός εργολαβίας το τμήμα των 65 μ., το οποίο όμως
είναι ασφαλτοστρωμένο και σε κυκλοφορία , όπως ήταν στην αρχική του
κατάσταση.

Στην ίδια απάντηση υπογραμμίζεται, ότι δεν γνωρίζουν σε ποια παράκαμψη
μήκους 1χλμ αναφέρεται η ερώτηση ότι κατασκευάστηκε για αποφυγή των
65μ.

Και καταλήγει: «Σύμφωνα με τους κανόνες του Γ' ΚΠΣ αλλά και με την
Εθνική Νομοθεσία που διέπει τα δημόσια έργα, η επέκταση της σύμβασης
για κατασκευή τμήματος του δρόμου πέραν των 5,112 χλμ είναι
ανεπίτρεπτη».

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Δυο από τα οδικά εγκλήματα της Βόρειας Εύβοιας.

του Πάνου Β.

Με αφορμή και το σημερινό ατύχημα στη διασταύρωση Κουρκουλών-Δάφνης με την "Εθνική" Αιδηψού Χαλκίδας, ας υπενθυμίσουμε στη νέα δημοτική αρχή τα δυο μεγάλα οδικά εγκλήματα της περιοχής.
Η είσοδος στη Λίμνη όπως ερχόμαστε από Χαλκίδα στη περιοχή του Αρχάγγελου γίνεται παράνομα από παραβίαση της διπλής διαχωριστικής γραμμής και με "εξαφάνιση" της αντίστοιχης πινακίδας εδώ και χρόνια.Η δε είσοδος από την αντίθετη κατεύθυνση είναι τσιμενταρισμένη για κάποιους λόγους που μόνο οι μηχανικοί που σχεδίασαν τον "κόμβο" ξέρουν.
Το να στρίψεις από εκεί για τη Λίμνη πάλι πρέπει ή να είσαι  εκπαιδευμένος ντόπιος ή να έχεις μαντικές ικανότητες ακόμα και με χρήση του τζιπιες.

Η Ιστορία του γιατί και του πως έγινε αυτό είναι πολύ λυπητερή, αλλά πρέπει να τη ξεπεράσουμε και να κάνουμε μια ασφαλή δευτερεύουσα είσοδο στη πόλη αντικαθιστώντας αυτή τη λαιμητόμο.
Το αν καταργηθεί είναι αδιανόητο γιατί ιδιαίτερα το καλοκαίρι είναι μοναδική διέξοδος τόσο για το κυκλοφο…

Να κλείσουμε τα σύνορα της Λίμνης...

του Πάνου Β. Ο Ιός έφτασε δίπλα μας.Με ένα ταξίδι στον Πανάγιο τάφο ο βορειοευβοιώτης από τον Άγιο, άλλα είχε στο μυαλό του κι άλλα κατάφερε.Αντί για το υιό του θεού έφερε τον κορωναϊό ,ανεπιθύμητο μετανάστη και αόρατο εχθρό.
Ήδη Ιστιαία και Αιδηψός άρχισαν να δοκιμάζονται σε πολλά επίπεδα.
Στη Λίμνη η επόμενη μέρα είναι δίπλα μας.Πολύ κοντύτερα από τη μακρινή Κίνα.
Τι να κάνουμε λοιπόν;
Το οδικό μας δίκτυο μας επιτρέπει με ένα οδόφραγμα στο νεκροταφείο,ένα στον Αρχάγγελο και ένα στο Χριστό να φράξουμε όλες τις διόδους προς το χωριό μας.Κανείς δεν μπαίνει,κανείς δεν βγαίνει.Κανείς δεν αρρωσταίνει από τον ιό.
Γιατί αν αρρωστήσει από κάτι άλλο τη πατήσαμε.
Με αγωνία και παρέα τη τιβί θα περιμένουμε 1-2 μήνες ή 1-2 χρόνια τη λήξη του συναγερμού.Θα τραφούμε με ψάρια ευβοϊκού ,χόρτα του βουνού και κατσικάκια από τα μαντριά.Δεν έχουμε μείνει και τόσοι για να μη μας φτάνουν.
Με τους συγγενείς που θα αρρωσταίνουν στον υπόλοιπο κόσμο θα επικοινωνούμε μέσω βάιμπερ που θα είναι απόλυτα ασφαλές γ…

200 ΛΕΞΕΙΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΕΝΟΣ ΝΕΟΥ ΣΥΝΔΗΜΟΤΗ

INMEMORIAM 200 ΛΕΞΕΙΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΕΝΟΣ ΝΕΟΥ ΣΥΝΔΗΜΟΤΗ


του Πάμπου Χατζηλαμπή Κρίμα, χίλιες φορές κρίμα που ο χαμός ενός παλικαριού ξαναφέρνει το πρόβλημα των υποδομών και των προτεραιοτήτων της Βόρειας Εύβοιας...
Αλλά ο θάνατος του Άγγελου είμαι σίγουρος πως σπιρουνίζει τη σκέψη όλων όσων προβληματίζονται και επιζητούν το γενικό καλό. Δεν είναι, δεν μπορεί να είναι και να μείνει ως μια παράπλευρη απώλεια της εγκατάλειψης που σοβεί και ταλανίζει τη Βόρεια Εύβοια.
Πάνω και πριν απ' όλα καθιστά απαραίτητο το χαρακτηρισμό ως επείγουσας της ανάγκης ενός περιφερειακού Νοσοκομείου ή/και ενός Κέντρου Υγείας καλά οργανωμένου, εξοπλισμένου και στελεχωμένου.
Αν μας ενδιαφέρει η καθημερινότητα των πολιτών της Βόρειας Εύβοιας, δεν υπάρχει τίποτε άλλο πιο σημαντικό στις υποδομές ολόκληρης της περιοχής…
Ας αρχίσει από τα θέματα υγείας η επανεκκίνηση της ανάπτυξης που όλοι θέλουμε. Οι δρόμοι, οι σήραγγες, τα Ferry, και τα ραπανάκια για την όρεξη ως αναγκαίες υποδομές μπορούν να περιμένουν και θα …